środa, 5 marca 2014

Przepraszam...

...
Nie chcę tego, ale muszę poinformować was, że rozdział dziesiąty dodam dopiero pod koniec marca.
Myślę, że to bez sensu, żebym pisała dalsze rozdziały, które i tak podobają wam się coraz mniej dlatego też oficjalnie bloga zawieszam do końca marca / początku kwietnia. Obmyślę dokładniej całą fabułę, napiszę parę rozdziałów naprzód i wtedy do was wrócę.

Nie kończę jednak całkiem z pisaniem na ten miesiąc.
Możecie znaleźć mnie

♦ T U T A J ♦

Na tym blogu mam nadpisane rozdziały i dodawać będę regularnie więc śmiało możecie wpadać.

Ale tak jak wspomniałam... Na Forgiveness wrócę za parę tygodni.

Przepraszam, jeśli was zawiodłam.

10 komentarzy:

  1. Smutek, bo naprawdę chciałam nowy rozdział i widząc nowego posta, myślałam, że będę mogła poczytać, ale niestety. Cóż, cieszę się, że nie postanowiłaś skończyć z opowiadaniem, jak większość ludzi, tylko zawieszasz na chwilę. Więc pozostaje czekać do końca marca. :))
    Pozdrawiam i dużo weny życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż... Będę miała przynajmniej czas na wymyślenie jakiegoś naprawdę dobrego rozdziału - taką mam nadzieję :)

      Usuń
    2. W takim razie 3mam kciuki ;3

      Usuń
    3. Nie dziękuję, żeby nie zapeszyć xD

      Usuń
  2. Szkoda :( Ale za to 10 rozdział musi być świetny :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, bo ja tak bardzo chciałabym już nowy rozdział. Piszesz świetnie i podoba mi się to co piszesz:) Więc czekam do końca marca, pozdrawiam Asiek:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda :(( Ale wszystko rozumiem, dlatego cierpliwie czekam na kontynuację. Dużo natchnienia xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Dlaczego do Obliged nie piszesz tak dlugo? :* Blog jest swietny, prosze, dodaj cos <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam do zgłaszania się do konkursu na najlepsze fan fiction
    http://want-cant-must.blogspot.com/
    Przy wybieraniu zwycięzcy będę brała pod uwagę tylko i wyłącznie Opowiadanie

    OdpowiedzUsuń